Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 11:09 - Агент Ивайло VS агент Гоце
Автор: face Категория: Други   
Прочетен: 4638 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 07.08.2010 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Откакто агент Гоце сложи шапката (както се казваше в Баш Майстора) на агент Ивайло (поне така се твърди и е почти сигурно, че е така), аген Ивайло не спря да вие. Всеки път когато му дадът възмост да се изяви било то интервю или нещо друго той не забравя да спомене агент Гоце. През останалото време подържа огъня в своя блог - блога на агент Ивайло. Както се казва върти сучи, все агент Гоце му е в устата. За да има и по-голям ефект Ивайло написа и книга (много добра според него и други негови верно фенове).
Цирка е голяма двама агенти на Държавна сигурност, не могат да се разделят това което явно имат да делят. Всъщност Гоце е по-опасен(важен) понеже е Президент не говори за Ивайло, но Ивайло не спира. Как ли ще авърши тая сага не е ясно. Според мен Ивайло ще продължи да вие като вълк, а Гоце ще се му се смее.
Ето списък с политици, журналисти и други обществени дейци, за които е установена принадлежност към Държавна сигурност
Вижте ги добре и не ги забравяйте, това са хората който и в момента участват активно в политика медий, така наречените общественици и т.н.

п/с сетих и се и за аген Алберт какво реване и какви сълзи имаше по Нова телевизия, той не искал, но лошите го карали..... отврат



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Този пунгаш
07.08.2010 11:24
Този пунгаш ДрислИво мИнджев скъса 2 чифта обувки, търчейки по разни кабеларки, за да рекламира зловонния си пасквил. Ама не го купуват! Защо ли?...
Защото едно мъртво кадесарско псе вади нож на друго мъртво кадесарско псе.
цитирай
2. face - не ясно, според агент Ивайло вече е ...
07.08.2010 11:27
не ясно, според агент Ивайло вече е няколко пъти преиздадена неговата книга. Нямам идея да ли е така. Просто как се хвали
цитирай
3. анонимен - ИВО ИНДЖЕВ, Е ПОРЕДНОТО МЮРЕ НА ДС....
07.08.2010 11:52
ТЕЗИ КОИТО КОНТАКТУВАТ С НЕГО ИЛИ МУ СИМПАТИЗИРАТ ,.....АВТОМАТИЧНО СТАВАТ КЛИЕНТИ НА ДС, ЗА ОТСТРЕЛ!

ПРЕДЛАГАМ ,ДА ВЪВЕДЕМ РУБРИКАТА"РАЗКРИТИ КОПЕЛЕТА НА ДС"!
ВАДЕТЕ ГИ НА СВЕТЛО, ЧЕРВЕНИТЕ ПЛЪХОВЕ ,ПИЧОВЕ!!!!С ФАКТИ, ОБАЧЕ.....
ЕТО ВИ , ЕДНО ПОЛЕЗНО ЗАНИМАНИЕ!
НА ПОЛЗУ РОДУ......
цитирай
4. eltimir - Иво Инджев - агент Ивайло
07.08.2010 20:34
Миналата година през декември се спречкахме с него в Интернет. Нещо му възразих, той ме нападна грубо и арогантно, с множесто епитети. Написах, че ще му скъсам задника. Като уточних, че скъсването ще бъде пак по Интернет, с факти и аргументи. Оня взе, че ми прати НСБОП, ГДБОП или как се нарича сега тая службица. Тоест прати ми своите колеги. Хубаво, ама не знаеше с кого се е захванал.
През 1978-1980 година съм излежал политическа присъда по чл. 108. Старата ДС не успя да ме уплаши, та тоя ли смотан агент щее ме уплаши! Тук:
http://eltimir.ucoz.ru/search/?q=%D0%98%D0%B2%D0%BE+%D0%98%D0%BD%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%B2
ще намерите списък с мои текстове, засягащи темата. Както и много конкретни подробности.
цитирай
5. eltimir - Малък цитат
07.08.2010 20:36
Из "Лъжите за нашата Съпротива-2":
2. eltimir - Борбата
08.12 13:36
"...безкрайни игри на лъженици..." Чудесен израз, ще го запомня. Но не е само игра. Преди дни някакъв си, наричащ себе си Иво Инджев написа някакви невероятни глупости. Пуснах коментар в блога му, като му обясних, че поне до края на месеца ще имам Интернет, ще бъда на линия, и ако не ме сгази трамвай в Ботевград, или ако не ме удари метеорит, ще му скъсам задника. Тоест аз му обещавах, че ще изоблича всичките му лъжи и глупости. И тоя негодник Инджев се разпищя, че съм го заплашвал, и че подупментентните - или как беше там думата органи трябвало да вземат отношение. Ами да вземат, пет пари не давам. То и ги нямам, ама и да ги имах, пак не бих ги дал. Написах си точния домашен адрес, за да знаят органите къде точно да дойдат. Аз пък ще ги чакам с подръчен материал за самозащита.
Дотук беше полумайтап. Сериозното е, че за лъжците пресичането на техните безкрайни игри на лъженици означава смърт. Не само духовна, ами и физическа. Защото те чрез лъжата живеят, и ако им бъде отнета възможността да лъжат, ще им отнемем и възможността да живеят.
Не знам, не съм супермен, нито професор. Но ми се струва, че такива като мен и като Григор Симов не бива да млъкваме. То и сега сме трън в задника на измамниците, ама като се натрупат истините и доказателствата, може би пък нещо да се промени. Кой знае, но поне си заслужава да опитаме.”
цитирай
6. eltimir - Факти
07.08.2010 20:40
Ако не се получи с линка, който дадох по-горе, влезте в личния ми сайт:
http://eltimir.ucoz.ru/
В полето "поиск", вдясно на страницата напишете "Иво Инджев" и вижте резултата. Нека не звучи като самохвалство, но вярвам, че си заслужава да опитате.
цитирай
7. face - чак рубрка разкритите. . . на ДС :) Аз ...
09.08.2010 11:03
чак рубрка разкритите ... на ДС :) Аз нямам намерени да се занимавам с такива неща, нямам време просто ме дразни факста на че разни агенити на ДС лицемерничат и се изкарват едва ли не светиииииииииииииииииииииии :)
цитирай
8. анонимен - back link service backlinks services
05.08.2011 08:31
backlinks online seo <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> creating backlinks
цитирай
9. анонимен - backlink service
18.08.2011 19:09
This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!
цитирай
10. анонимен - link popularity service backlink building service
26.09.2011 06:07
seo backlink seo strategies <a href=http://xrumerservice.org>better search engine rankings</a> forum backlinks
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: face
Категория: Други
Прочетен: 74164
Постинги: 30
Коментари: 37
Гласове: 40
Архив